sobota, 30 stycznia 2016

Przystanki autobusowe przy ulicy Dworcowej naprawione!

 Maciej Krzyżański*

Przystanki autobusowe przy stacji kolejowej w Puszczykówku są jednymi z najczęściej użytkowanych w naszym mieście. Przez ten fakt narażone są częściej niż inne na dewastacje. Kilkakrotnie mieszkańcy Puszczykowa zwracali mi uwagę na uszkodzone wiaty przystankowe, w których zostały wybite szyby, uszkodzone daszki. Za każdym razem interweniowałem w tych sprawach dzięki czemu udało się naprawić uszkodzenia.
Tak wyglądał przystanek Fot. Maciej Krzyżański
Tak wyglądał przystanek Fot. Maciej Krzyżański
Ławka po naprawie Fot. Maciej Krzyżański
Właz po naprawie Fot. Maciej Krzyżański
Wiata po naprawie Fot. Maciej Krzyżański
Druga wiata po naprawie Fot. Maciej Krzyżański

Oba przystanki przy ulicy Dworcowej położone nieopodal skrzyżowania z ulicami Moniuszki i Wiązową zostały nakryte nowymi daszkami, a szyby, które zostały wybite przez wandali mają zostać wymienione na nowe (sprawa będzie przez mnie osobiście monitorowana). Kilka miesięcy temu z mojej inicjatywy odnowiono ławkę, która znajduje się przy skrzyżowaniu ulicy Dworcowej z ulicą Wiązową. Ponadto udało mi się doprowadzić do zdemontowania znaku z okresu PRL oraz wymiany wieka od studzienki komunikacyjnej. 

Zachęcam wszystkich mieszkańców do zgłaszania wszelakich spraw dotyczących Puszczykowa do mnie pod numer telefonu 508 467 405 oraz pod adres poczty elektronicznej krzyzanskimaciej@gmail.com

Maciej Krzyżański - radny Rady Miasta Puszczykowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz