środa, 25 lutego 2015

Park przy szpitalu w Puszczykowie zostanie zachowany!

Szpital w Puszczykowie Fot. M. Krzyżański 
Maciej Krzyżański*

Dotarły do mnie ostatnio informacje, że udało się ocalić tereny przy Szpitalu w Puszczykowie. Jest to wielki sukces. Był to jeden z moich głównych punktów kampanii wyborczej w marcu 2014 roku. W wywiadzie wtedy udzielonym powiedziałem: „Bardziej opłaca się zostawić park przy szpitalu jako teren spacerowy oraz inwestycyjny. Można tam wybudować kolejne oddziały - np. rehabilitacyjny, basen oraz przeznaczyć całość pod usługi związane z medycyną. Dzięki takiemu przeznaczeniu terenu mogą powstać w Puszczykowie nowe miejsca pracy”. We wrześniu 2014 roku na posiedzeniu zespołu do spraw Studium wniosłem o „oznaczenie terenów przy Szpitalu jako usługi medyczne”. O park przy Szpitalu w Puszczykowie zabiegałem przez całą moją pierwszą kadencję jako radnego. Bardzo się cieszę, że Starosta Powiatu Poznańskiego przychylił się do mojego toku myślenia i wycofał się ze swoich planów dotyczących terenów przy Szpitalu. W ten sposób w przyszłości mogą powstać nowe miejsca pracy w Puszczykowie, a pacjenci Szpitala będą mogli korzystać ze spacerów przy parku. Teraz będę zabiegał o racjonalne zagospodarowanie tego terenu.

*Maciej Krzyżański - redaktor bloga i radny miejski