poniedziałek, 3 września 2018

Podsumowanie kadencji

Maciej Krzyżański*

Po czterech latach przyszedł czas na podsumowanie kadencji. W listopadzie 2014 roku zostałem po raz drugi wybrany na radnego miasta Puszczykowa. Był to dla mnie wielki zaszczyt, gdyż Puszczykowo jest dla mnie najpiękniejszym i najważniejszym miastem w Polsce. Te cztery lata jakie upływają od wyborów były dla mnie niezwykle intensywne zarówno pod względem społecznym jak i prywatnym. Przyszli na świat moi synowie Jan i Stanisław, co stało się przyczyną zarwania nie jednej nocy. W działalności społecznej starałem się wykorzystać w 100% mandat dany przez mieszkańców Puszczykowa. W kolejnych wpisach będę publikował teksty na temat działań jakie podjąłem w mijającej kadencji. Opublikuję również pomysły na nadchodzącą kadencję. W końcu w Puszczykowie jest jeszcze wiele pracy do zrobienia. Zachęcam do przesyłania pytań i uwag na mojego maila krzyzanskimaciej@gmail.com. 

Warta w Puszczykowie Fot. Maciej Krzyżański

*Maciej Krzyżański - mieszkaniec Puszczykowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz