wtorek, 16 czerwca 2015

Z myślą o innych rodzicach, postanowiłam dzielić się „znaleziskami”

*Julita Moczko

Mieszkam w Puszczykowie od ponad 30 lat, ukończyłam filologię polską, pracowałam w banku, a od ponad dwóch lat spaceruję po naszym pięknym mieście z wózkiem. W wózku oczywiście dziecko - najpierw córka, a od kilku miesięcy syn (córka przesiadła się na dostawkę). Spacerujemy, okupujemy okoliczny plac zabaw, spotykamy znajomych, robimy zakupy, znów spacerujemy... Gdy potrzebujemy odmiany, sprawdzamy, co ciekawego dzieje się w okolicy. Szukanie atrakcji bywa trudne i czasochłonne. Z myślą o innych rodzicach, postanowiłam dzielić się „znaleziskami” i umieszczać w jednym miejscu. Tak powstał blog Puszczykowo – Dzieciakowo. Udostępniam na stronie i Facebooku zapowiedzi imprez kulturalnych kierowanych do dzieci i dorosłych (teatrzyki, dni miasta, festyny itp.), a także informacje o warsztatach, szkoleniach i innych spotkaniach przeznaczonych dla mam/tatów i kobiet w ciąży. Piszę o tym, co mnie zainteresuje, zainspiruje, co wyda mi się godne polecenia. Dzielę się swoimi przemyśleniami i opiniami. Na blogu znaleźć można np. recenzje książeczek dla dzieci, opisy ciekawych poradników oraz wyjęte z nich wskazówki dotyczące wychowania i zdrowego odżywiania, porady językowe, pomysły na urządzenie pokoju dla dziecka, ciekawe przepisy, a także informacje o puszczykowskich przedszkolach. Chętnie nawiążę współpracę z innymi rodzicami, którzy marzą, by w Puszczykowie działo się więcej, chcą podzielić się swoimi odkryciami lub doświadczeniami.


Linki do najpopularniejszych postów:

MATKA NIE-BOSKA

ZAMIEŃ CHEMIĘ NA JEDZENIE

PRZEDSZKOLA W PUSZCZYKOWIE - ZESTAWIENIE

SERIA KSIĄŻECZEK O REZOLUTNEJ KICI KOCI

UCZMY DZIECI MÓWIĆ PO POLSKU

BEZPŁATNA SZKOŁA RODZENIA W OKOLICACH PUSZCZYKOWA

JAK WYCHOWAĆ SZCZĘŚLIWEGO I MĄDREGO CZŁOWIEKA


Polub Puszczykowo - Dzieciakowo na Facebooku: https://www.facebook.com/puszczykowodzieciakowo


*Julita Moczko - mieszkanka Niwki, zaangażowana w sprawy rozwinięcia oferty kulturalnej dla dzieci i mam